måndag 30 oktober 2017

Stjärnor.



Nytt i nätbutiken.



Höstlov.

Måndag.

Allhelgona vecka.

Jag gör en massa gravsmyckningdekorationer men med kameran måste jag ligga steget före och fota det som gäller för advent och jul.

I Knäred har vi julskyltning till första advent men jag kommer så klart som vanligt att plocka fram stjärnor och belysning i butiken efter Allhelgona helgen (alltså nästa vecka).

Liksom diverse plock och annat som efterfrågas inför advent.

Till skyltsöndagen blir det precis som vanligt en julfin fixad butik med det lilla extra.

Det går så fort nu och jag behöver börja planera julen.
Puh...veckorna rusar...

Idag hade blombilen med sig mera hyacinter, narcisser, massvis av läckra amaryllisar...
Det är lycka när allt det där som är förknippat med fina känslor kommer och lyser upp höstmörkret.

Vi har fått hem House Doctors snygga pappstjärna med svarta ränder, fin att ha som ren dekoration, en gran med belysning även den från House Doctor och så har jag lagt in en annan adventsstjärna.
Funkar lika bra att ställa som att hänga och i år tycker jag det är extra fint just att ställa dem som en lampa på ett bord bredvid något annat man gillar.

På återseende.

Inga kommentarer: