tisdag 31 oktober 2017

Höstlovs tisdag.



 Hej.

Ja här har ni mig igen...😊

I nytt fint halsband från Pearls for Girls som vi fick hem i förra veckan och som är så där stilrent vackert enkelt som jag gillar.
Ja, iofs så gillar jag bling bling också  (riktigt mycket glammigt om det ska vara) men i längden vinner det klassiska.

Örhängena jag har på mig är också nya från Pearls for Girsl kollektionen.


Lite svåra att se under min lock där...haha...men de har en stor klar kristall i mitten och många små runtomkring.
Bättre bilder finns i nätbutiken.


Nu ska jag susa hem och bli bjuden på Spaghetti Carbonara.
Så himla gott alltså))

Jag har varit iväg en sväng i eftermiddag med mina barn också.
Vi har fikat, shoppat höstkläder och köpt godis, det är ju Halloween och höstlov.😉
Känns fint att komma iväg och göra något litet i alla fall.
(mer behövs inte för att man ska känna sig som en okej mamma som inte enbart jobbar, så känner jag i alla fall).


Okej.
Ha en fin kväll nu och glöm inte att den vackraste gravsmyckningen köper man i sin blomsterbutik.

På bilden ovan ett hjärta i gravsmyckningstider.

Kram från mig.

Inga kommentarer: