lördag 10 mars 2018

Helg energi!


Lördag hemma hos oss.

Jag funderar mycket på inredningsdetaljer och små saker jag vill förnya...

Kan det vara vintern som gör att man tycker allt är fult...haha...Ja det känns lite så...
Men så kommer det helt plötsligt små stunder när man känner att det här är ju ändå fint.
Detta är ju faktiskt superfint...
Här har jag fått till det...
Ja vi har det rätt så mysigt ändå.....😊

Ja ingen har allt (jo somliga...) men alla har ju något!

Känslorna går fram och tillbaka.

Ikväll ska vi i alla fall ha lite gäster så det blir trevligt.
Vi ska kolla på Mello.

Mannen ska laga förrätten och jag huvudrätten.

Och om något gör susen för att det ska kännas vackert och fint hemma så är det en bukett blommor.

Vilken energi det tillför.

Tänk när det är sommar och man kan unna sig blommor och stora gräsvippor (älskar att sätta miscanthus gräs i stora vaser!) i vart och vart annat rum på nedervåningen.
Det läääängtar jag efter!




Ja ni ser, en bukett och den flyttas runt...

Man skulle vilja ha en blomsterbukett på vart och vart annat bord!
😊


Burken med de coola piggarna finns nu i nätbutiken också.


Att mötas av en blomma när man kommer in i en hall...

Hur välkomnande är inte det?

Nu önskar jag er en riktigt trevlig lördag!

Kram

Inga kommentarer: