tisdag 9 januari 2018

Det är inte mycket som behövs...


Gott folk!
Ni får hålla till godo med ännu mera tulipaner!😊
Det är verkligen dessa som är favoriten nu!
Hos mig och hos de flesta som köper blommor.

Ja ge oss vårkänslor och krispig härlig känsla!

Och idag minsann, så är det en fantastisk ljus himmel och det gör så mycket för känslan och hoppet och sinnelaget.

Älskade ljus!


Bland vårens grenar och blommor smyger jag gärna in fjädrar...
Så fort julen är bortstädad hemma så sätter jag alltid lite större fjädrar i vaser och dylikt.
Det känns lätt och luftigt efter all jul.
Här i buketten ovan har jag som ni ser dessutom både små och stora fjädrar!


Lite vår på bordet med fjäder som exempel...
Från förra årets första hälft när det var vinter utanför fönstren..


Bla de blå fjädrarna hittar ni i nätbutiken.

Och nytt för dagen är dessa vackra uteljusen med det fina budskapet på medföljande tygpåse;
Collect beautiful moments


Vem vill inte samla vackra minnen.

Som en påminnelse...


Bild Affari,- på de vita uteljusen i klarglas.

Idag blev det skolstart och tillbaka till rutinerna på allvar.
Så nu är det vardag för hela slanten tills det blir fredag igen.😉

Nästa vecka drar jag dock till Stockholm på mässa så det blir januaritrevligt på schemat och ett avbrott från rutinerna!

Kram från mig!

Inga kommentarer: