lördag 16 december 2017

Mest gillat på instagram 2017.


Mina mest gillade bilder på instagram 2107!

Bara granar och grönt!

Men jag blev inte förvånad för dessa granar har ju verkligen gjort succè!

Det sade bara poff och pang!

Lite kul att det finns ett program där man kan kolla vad som gillats mest och så gör systemet ett kollage.


Sen hoppar vi till sommar!
Vill visa att vi fått hem Big Paisley duken från Chamois i Navy Blue igen.
En riktig favorit.

Och den röda som jag har hemma...
Så vacker även i sommartid!
Kolla...

Kärlek till dessa hantverks dukar tryckta efter gamla mogul mönster av skickliga hantverkare i Indien.


Idag ska jag ta in julgranen.

Myyys....

Hoppas jag...haha...
För vår julgransfot var puts väck upptäckte jag och vi en har en speciell i smide för stora kungsgranar men nu är den borta...
Alltså...inte bra...Men min pappa har försökt ordna med en annan mindre fot och så har vi fått korta ner granen...Man vill ju inte att den ska välta, hemska tanke...

Ses sen!

Fin lördag och KRAM!

Inga kommentarer: