måndag 11 september 2017

Vi plockar upp nytt från Tine K!


Hej Hej.

Måndagen här började med en rivstart och leverans av så fina saker!

Bla kom höstnytt från Tine K Home.

Jag susade hem en runda i eftermiddes för att fota och har börjat lägga in i nätbutiken...
Men det tar allt sin lilla tid.
😊






Kuddarna i grå och rose är så mjuka och goa och fina dämpade nyanser.
Jag är lite småkär i dem...


Höstny keramik från Tine K.
Prickigt och randigt...
Så söta skålar som är en ren fröjd att bara ha som prydnad också.
På bilden ovan ett nytt fat.
Alla dessa är handgjorda och små konstverk där ingen blir exakt som den andra.


Facettvasen nedan är grå och får lite olika nyanser i sig beroende på hur ljuset faller.



På Formex hade de satt gräs i röda toner i dessa vaser och det tyckte jag var så läckert så jag gjorde det samma!


Små korgar är bra till mycket!
Här med våra goda plommon men dessa är så bra också som brödkorg eller snygg förvaring till servetterna tex.


Älskar denna runda väska tillverkad av palm!


Min jutematta är även den Tine K.


Kaffeservett i nya höstfärgen port på lotusblomman, högst upp...


Den randiga skålen...

Ja alltså så fina saker...

Det har varit julafton idag!

Nu ska jag fixa det sista med mina blommor här och så är det stängning.

Detta har verkligen varit en dag då mycket skulle tryckas in på arbetsdagens timmar.

Nyheterna hittas i nätbutiken och det som inte syns där ännu av det jag visar är nytt i detta inlägg kommer imorgon.

Får se om jag hinner skylta om imorgon också nu när jag har så mycket fina fina news!😊 Man måste alltid sätta hopp till att hinna det mesta!

Kram

Inga kommentarer: