söndag 6 augusti 2017

Plocka sommar.


Att fylla cykelkorgen med sommar...
Det är fint det.

Då känns det som sommar även om vädret är lite sisådär (snällt uttryckt då).

Jag tänkte först att jag skulle göra någon krans men sen hamnade alla dessa blommor i en stor vas på köksbordet.
Hur fint som helst i min största silverfärgade marockanska kruka.
Och doften av ringblomma och krondill passade den regniga sommmarkvällen som sen faktiskt blev lite solig ändå...


Får plocka lite annat till en krans idag tror jag minsann...





Ett annat av våra fina paraplyer vi säljer i butiken/nätbutiken från Molly Marais är detta i crème med svarta detaljer och pagoda format...



Och så är Rean är påfylld i nätbutiken.
Bla med dessa ljuvliga ljus från PB Home som är nedsatta med 50% rabatt.


Finns i varianter; LOVE, WIND och detta jag har hemma här som heter TEARS


Plockade in en liten pastellig bukett idag morse och satte på mitt nattduksbord.
Jag har nu fått tillbaka detta bruna indiska tebord då Olivia först tog det till sitt rum, men nu vill hon ha gulddetaljer i nya rummet så då rök det guldfärgade bordet jag hade där nu och tillbaka kom detta!

Ombyte förnöjer...😊



Idag försöker jag jobba lite i trädgården men det är ett fasligt blåsande så vi får se hur länge man kämpar på eller så kommer man in i ett flow och vill inte sluta...
Det kan bli vad som en dag som denna!

Sen ska jag laga en god pasta och baka en paj.

Så ser min söndag ut.

Önskar dig en fin en!

Inga kommentarer: