fredag 25 augusti 2017

Mera Formex, och erbjudande!


Hos min fina leverantör House Doctor!


Hej Hej.

Nu börjar jag känna mig som en normal människa igen efter Formex äventyret som var en virvelvind!😊

En del går på mässan för att fota och rapportera om det i sina sociala kanaler, förutom press och TV då så klart, en del är bara där för att det är kul och har fått en inbjudan genom något företag och så är det vi inköpare som ska handla till våra butiker och företag.
Jag gör mitt bästa med att hinna fota lite mellan tankeverksamhet, INKÖP! och springande mellan hallarna. 
Inspirationen är maxad då man möts av så mycket intryck och fint och inspirerande överallt.

Vem ska JAG handla av till min butik..?
Vad är rätt i höst/vinter...
Vad kompletterar det jag har och vad tillför och ger en ny härlig känsla.

Så mycket att tänka på och besluta om under en dag så det är nog därför man blir smått omtumlad, men härligt lycklig.

Ofta kommer man sen hem från mässan och inser att man missat både den och den och att man måste komplettera och även att man kanske köpte lite för mycket av just det där...😏

Med andra ord, det är en utmaning att köpa in och jag vill inte gärna köpa samma som andra butiker i min närhet har, men tyvärr är det ju många andra som inte resonerar så.
Så hurra för leverantörer som faktiskt kollar upp att inte en butik i närheten redan säljer det!



Mycket pappgirlanger inför julen...
Bla kommer denna fina vita till butiken.
Vackert att hänga i fönster, över ett bord, mot en vägg osv...


Glasvasen till höger på skrivbordet hittar ni redan i butiken!


 Hos Olsson & Jensen.
En monter som alltid levererar vackert...




Tjusigt hos Frejas Boning.



En liten snabbkik in hos Affari.
Här hann jag inte kolla runt men har redan beställt tre gånger från höst och vinterkatalogen.



Lisa W Breitholtz har jag handlat av i ett par år nu och hennes fina prints är väldigt omtyckta.


Jag kommer snart att få påfyllning av favoriter men även några motiv jag inte haft innan,
 och dessa två  överst nedan är helt nya för hösten 2017.

(kommer som prints men på bilden är det tavlor..)



B Green.
Den danska leverantören med de finaste rustika krukorna!



Den populära Buddhan som vi har cementgrått kommer snart i svart.


Och så blev det förstås inköp hos Lo-ika!

Superfina nya sjalar inför hösten och stickade plagg och t-shirts och och en så fin ny modell på långkofta, mm!


För att göra plats för höstens alla nyheter så kör vi nu;

Köp tre REA varor men betala för två!

Vi bjuder på det billigaste plagget!

(Gäller endast rea varor och vid köp av tre varor!)

Erbjudandet gäller 25-27 augusti.

Välj faktura i kassan så dras det billigaste plagget av innan ordern aktiveras och skickas!

(Erbjudandet gäller förstås också i butiken, 
kan ej kombineras med andra rabatter.)

Ha en härlig fredag!

(kommer lite mer Formex bilder en annan dag)

Inga kommentarer: