tisdag 7 februari 2017

...februari blå....


Brrrr...Nu är det riktigt kallt alltså...
Nu är det bara att härda ut känner jag och göra februari så mysig det bara går med allt vad det innebär som;
mycket stora varma tekoppar att krama i händerna och känna värmen av, 
en sprakande brasa, tulpaner på matbordet, 
massvis av frukt, en semla då och då, 
härliga kuddar och filtar att fluffa med, 
lite bra serier, en spännande bok, 
goda middagar, semesterdrömmar som komma skall, lite ny inredning att njuta av,
 polotröjor att värma halsen med...
och
färgen BLÅ.

Herregud vad jag älskar blått.

Det har jag alltid gjort men jag tror nu lite mera än någonsin...

Därför älskar jag också favoritlångkoftan från Lo-ika som vi fått hem i just blått.










Koftan finns nu i nätbutiken.

Bästa februari tisdagen till er!

Inga kommentarer: