fredag 3 februari 2017

De nya brillorna, och köp tre för två på rean!


Fredag, fredag, fredag...

Hej där.

Igår var jag ju och hämtade mina läsglasögon...Alltså inga jag kommer att ha hela tiden, men jag hade lite problem att välja ändå...haha...
Jag är så noga på det mesta men det måste kännas rätt!
Annars blir jag inte nöjd.

Så nu inviger jag dem idag och det känns bra,
lite så där att man måste vänja sig så klart men det blir nog bra.

Och vilka valde jag då...

Jo dessa...
Med blekguldiga skalmar...



Och har ni sett vårens solglasögon, tydligen mycket i rosè i vår och sommar...
OMG jag var nära att spontanköpa ett par sådana märkesbrillor från Michael Kors också för de var så sjuuuukt snygga!
Men jag ska fundera lite... Glasögon är ju inte billigt...

 Vi passade i alla fall på att köpa lite målarfärg när vi ändå var iväg, Eric och jag, så det lär väl bli helgens projekt, att måla den önskade väggen i sonens rum och sen ska det läggas nytt golv.

Och vad ska vi måla för färg...
Jo grått...😃


Denna vecka har "försvunnit" i en dimma av att mest packa upp nya varor...
Angenäm dimma förstås.

Jag älskar dessa v-ringade tröjorna med lagom lös passform från Lo-ika och nu finns de hemma i denna nya färg, camo grå.



Denna vecka har vi fått leverans från Zef Design, Storefactory Scandinavia, Tine K Home, Hinza och Lo-ika och har vi tur kommer även en annan leverans idag som sändes igår...

Fullt upp med andra ord!


För att göra plats för alla härliga vårnyheter så kör vi absolut sista rycket på rean!

KÖP TRE REA VAROR MEN BETALA FÖR TVÅ!

Erbjudandet gäller idag fredag tom söndag (3-5 februari).
Vi bjuder på den billigaste REA varan.
Erbjudandet kan ej kombineras med andra rabatter.

I nätbutiken dras den billigaste rea varan av innan ordern aktiveras och skickas.
(välj faktura)

Ha en riktigt bra fredag nu!

Kram Mariette

Inga kommentarer: