onsdag 1 februari 2017

Att rivstarta februari lite...


Ja men vi startar väl februari med att försova oss...

Herregud det har faktiskt aldrig hänt mig innan, ja i så fall inte så illa som idag i alla fall....
Jag fick panik när jag sätter mig upp i sängen och känner att något är fel...Tittar på klockan och ser att vi ska sitta i bilen om ca knappa femton minuter...
Vilken chock jag fick...
Sån där illamående panik känsla...
Jag trodde inte det jag såg när jag tittade på klockan, som en dålig dröm...

Ja hjälp alltså...så farligt att råka somna om med andra ord...

Nej, jag har skrivit det förut och jag gör det igen...
Ge mig vår och ljuset tillbaka...

Fast med februari är vi ju en god bit på väg.
TACK och lov!


Det som gör mina dagar så här års är familjen, vänner, blommor och inredning!
Ja så klart det är ju viktigt året runt för mig men just nu tills man kan vara i trädgården så är det mycket tankar på det som är inomhus...
Och så mycket mys det går))!

Jag möblerade om lite i min tallrikshylla igår.


Den italienska keramiken fick en plats här.
Tycker de är helt ljuvliga i sina färger och mönster...

Som sommar...

Som mjuka sommarminnen av allt som är bra och fint...





Ljusringar och annat härligt kom hem till butiken igår eftermiddag.

Ska försöka fota och fixa med det idag.
Dock är den grå himlen inte direkt på fotograferandets sida...

Men, februari,
nu kör vi i alla fall!

Kram!

Inga kommentarer: