onsdag 4 januari 2017

Sånt man inte vet att man vill ha förrän man ser det!


Nu har jag städat ut julen nere i antiken och det är den där sköööna känslan man alltid får när det är gjort.
För lika kul det är att ta fram det, lika roligt är det med vad som känns som nytt och nystart sen efteråt.

Fräscht och förändring är något som alltid tilltalar...

Så nu kör vi lite vackert blått här innanför dörren och lite guld till det...
Oh ja...Lite som välkommen hem med en skön stol och ett fint litet väggbord med tillhörande spegel...



Vi har så mycket fina glas och fat och udda ting...
Sånt man inte vet att man vill ha förrän man springer på det))






Såg på instagram idag morse att många fått snö.
Här har vi bara ett tunt litet vitt täcke men ganska halt och himlen är så där ljus och klar som jag önskar varje januaridag kunde vara.
Jag hoppas jag får lite ljus när det är min lediga dag så jag kan tanka batterierna.
Man känner ju sig som en grottmänniska när man bara är ute i mörker...

Nu ska jag fortsätta röja och fixa här.
Inventeringen fortsätter och missa inte att kika in på rean i nätbutiken!


Imorgon Trettondagsafton har vi öppet 9,30-15
Trettondagen stängt
Lördag öppet 9,30-13

Välkomna!
Och en god onsdag där ute!

2 kommentarer:

Lenas trädgård sa...

hej, OJ, så mycket fint! Älskar glas, hittar alltid nåt fint, gammalt, graverat på loppisar eller i butiker. Skåpen är överfulla...Men här hade jag säkert förköpt mig! haha...Kanske tur du bor så långt bort från mig!
Här i sydöstra Blekinge har vi nu ett tunt snötäcke. Men det slaskar, så det är säkert snart borta.
Ha en fin fortsättning på det nya året!
Kram
Lena

Tulipa sa...

Det finns alltid plats för lite nya fina gamla udda saker...haha...
Det är ju en viss tjusning med det unika...

Fin fortsättning till dig!

Kram Mariette