tisdag 24 januari 2017

Konsten att välja glasögon...


Ja det är svårt...
Hur svårt som helst tycker jag det är att välja bågar!

Jag var ganska säker på att jag ville ha svarta bågar men en svart båge kan ju ha många former, skalmar och små detaljer...


Hmm...
Lite fint när det bryter av som på dessa från Armani...


Dessa är också en favorit...


Ja liksom dessa...som känns helt ok...


Rätt så fint med guldiga skalmar...


Längtar faktiskt riktigt mycket när jag väl insett att jag måste ha läsglasögon tills jag får dem!
Ska bli skönt att kunna se perfekt framför datorn när man jobbar.


Svart och någon marinblå bland min lilla samling...
(och ett par gröna döljer sig också i fodralet men det var inte jag, hujedanemig!)


RayBan hade många fina bågar ...

Och tydligen kommer det mycket matta bågar nu i vår...
Men jag tror ändå jag kommer att välja blanka.

Ska fundera ikväll också sen blir det nog att jag lånar en omgång till innan jag bestämmer mig, missade nämligen ta hem ett par riktigt fina i svart och guld som jag inte insåg förrän jag kom igår kväll.

Så,
på återseende!

Inga kommentarer: