lördag 7 januari 2017

BOHO Collection, SS17, Tine K Home


SS17 La Granja Ibiza Tine K Home
BOHO Collection

Alla bilder Tine K Home

Idag har vi ett litet täcke snö och solen har gått och gömt sig.
En vanlig arbetslördag och nu snart är ju jullovet slut och alla rutiner tillbaka igen.

Både skönt och samtidigt alltid lite svårt att släppa den där extra timmen till sovmorgon.

Men vardag är ändå alltid fint på sitt sätt också.

Och så kommer ju allt med en ny säsong också vilket är trevligt...

Nya inköp, blicka framåt, nya planer, nya mål och drömmar.


Jag är väldigt svag för allt från Tine K och när deras nya kollektion och bilder släpps är det alltid med spänning man kastar sig över det..

Vad vill jag köpa in?
Vad ska jag satsa på...


Ser ni lampetten ovan?
Samma som de fina populära speglarna som finns i olika former och två storlekar.
En fin ny produkt på en vacker serie...







Krukorna jag aldrig tröttnar på...





Bambumöbler som blivit lite av ett signum för Tine K.
Kärlek på dem, säger jag))!



Sommarkänsla...

Jag vet inte hur det är med er "julkänsla" men min har nu definitivt passerat och imorgon slänger jag ut granen. Ska bli så skönt!

Idag efter jobbet blir det en joggingrunda (så efterlängtat det med!) innan allmänt plock och lördagsgott!
Januarihelger är det riktigt mysigt att äta en god middag framför brasan och bara vara...


Ha en vacker vinterlördag!

Inga kommentarer: