fredag 4 november 2016

Ljusring och nya smycken.


Så blev det fredag igen och himlen är grå med lätt regn som faller men i butiken har vi det varmt och mysigt och ljusen är tända.

Jag blev så glad idag när dessa trillade in igen från House Doctor!
Ljusringen som sålde slut nästan direkt vi fick hem dem förra gången.

Nu har jag fyllt på med den både i nätbutiken och butiken!
Denna kan man ju variera och pynta på så många olika sätt och idag blev det detta som jag valde att fylla den med...
Renlav, lingonris, hyacinter...

Enkelt vinterfint...




Så här pyntar House Doctor själva den på sina inspirationsbilder.
Hjärtat i porslin hittar ni hos oss också.


Igår fyllde jag på smyckestället med Pearls for Girls.
Ringarna ovan med klara kristaller tycker jag är så eleganta.
En av mina personliga favoriter.


Fina hjärtan som finns i både rosé och silver...

  
Hårsnoddar med fint bling/berlocker!



Ja det var lite nytt jag hunnit fotografera.

Nu ska jag rusa till mina blommor.

Kram och Hej!

Inga kommentarer: