torsdag 27 oktober 2016

Stjärnor, stjärnor, stjärnor...


Igår susade jag hem på dagen för att fota de andra pappstjärnorna.

Här är en större stjärna som så där underbart fyller ett stort fönster eller om man har glaspartier som i ett uterum eller liknande.
Stora fönster kräver en större stjärna för att det ska komma till sin rätt.
Den här är smidig för man drar ihop den med en klämma som spänner ihop stjärnan.


Jag kan säga att det tog emot att plocka ner denna fina stjärnan efter att jag tagit kort på den...
Jag ville haft den kvar))! Det blir ju såååå fint när man får sätta upp sina stjärnor eller hur..?!
Så mycket längtan som tänds...
Som lyser upp...
Och jag fullkomligt älskar vita stjärnor av alla de slag!

Men man får ju liksom snällt vänta en månad till sen så är det ok.
Så ner med det hela igen.




I detta fönster vid matbordet har jag alltid en stor vit pappstjärna...
Så även i år.


Från House Doctor har vi nu fått hem pappstjärnor i vitt, grått och svart.

Snygga att hänga i ett fönster, så klart, men också på ett skåp med ett sidenband i eller bara luta mot väggen på ett skåp eller hylla...







Julstrumpor har vi i år fått hem från House Doctor.
Blev så glad när jag såg att de tagit in det i sitt sortiment då jag tycker det är svårt att hitta julstrumpor som är så där enkelt fina (ja det finns inte många julstrumpor alls att köpa...) och dessa har dessutom ett superbra pris!


Bild från House Doctor


Så här hängde jag pappstjärnor från House Doctor hemma för två år sedan...
Tycker det är fint att hänga mer än en och gärna på olika höjder.


Nyheterna finns inlagda i nätbutiken.

Fin torsdag!

Kram M

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Ja, nog är man allt lite sugen på att lysa upp grådiset med lite vackra stjärnor och slingor nu :)
Men men vi får la hålla oss ett tag till då;-)
Kram Anna