måndag 31 oktober 2016

...m å n d a g...


Hej hopp måndag!

Vilken jämngrå himmel vi har idag...
Jag tycker nästan det känns som att man är halvt halvsovande sådana dagar...
Ingen riktig chans att vakna till liv...

Meeeen,
 det är ju höstlov och Halloween så sen ska jag hem och tända pumpan som Olivia fixade i sista minuten igår.
Och fixa en favoriträtt som önskats så jag får försöka hålla mig vaken och "härda ut"...haha...tror jag skulle kunna sova en vecka...
Behöver verkligen något uppiggande...


Så här i fågelmatartider så är denna krans lite extra rolig tycker jag och den lyser verkligen så vackert när den är fylld med äpplen och himlen är grå.

Hurra för färg!


Just här har jag hängt kransen på en stor kvist nobilis ris som blir en fin kontrast och bredvid på spiken en fint svängd lärkkvist,
Så enkelt men effektfullt!

Kransen finns i butiken/nätbutiken.



Nya koppriga/bruna ljuslyktor i rustik stil från Olsson & Jensen matchar jag med kuddmossa och de röda små fina äpplen så blir det både ombonat, inbäddat och höstfint.
Hittas i nätbutiken idag.

Kram M

1 kommentar:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Underbara höstbilder!
Härligt med lite inspiration såhär i de mörka tiderna.
Kransen är jättefin.
Hoppas allt är bra med dig.
Stor kram
Jessica