torsdag 29 september 2016

Koppar krans och marschallhållare.


Alltså dessa kransar...
Visst är de väl ljuvliga?

Igår fick vi hem denna modell från Elgarden.
Rolig att fylla med så mycket...

Först fyllde jag bara i med murgröna.
Fint det också.


Sen fyllde jag på med lite av alla rönnbär som fallit ner från det stora trädet i trädgården...

Tänkte mig även testa med äpplen men då började det redan bli mörkt och det blåste rätt så bra igår kväll så jag lade ner det.
Det kändes nästan lite höststorm aktigt igår kväll.
För att inte tala om hur mörkt det blev tiiidigt.




 Kransen utan någonting i.


 Vi har nu också fått hem dessa storsäljarna igen.
De ljuvliga marschallhållarna som är ett smycke i trädgården med sin form och den vackra rosten som smälter så fint in i naturens grönska och färger.
Finns påfyllt i nätbutiken av dem.


Ha en fin dag nu!

(Uppdatering;
Trodde vi ändrade till vintertid på söndag för det var någon som sade det till mig och när jag kollade hade jag almanackan en månad längre fram, så jag konstaterade att den personen hade rätt...
Men alltså, icke!
Vi väntar en månad till...hihi..
Så lätt det blir tokigt det där.)

Inga kommentarer: