tisdag 6 september 2016

Finns det någon som vill ha mig?


Hej på er.

Jag heter ingenting och jag bor ingenstans, fast nu har jag tillfälligt flyttat in här i Björkered i Knäred i ett uthus, men ja det går tydligen inte så bra...
Här bor nämligen en annan katt så jag är inte välkommen.
Det går alltså så där kan man väl säga...

Så jag letar efter någon som vill ha mig...
Innan hon som äger huset ringer katthemmet och frågar om jag kan komma dit...



 Som ni ser så är jag jättefin...

Jag är väldigt social och jag älskar att kela.
Kan inte få nog av att kela faktiskt.

Jag är dessutom lite speciell för jag är en så kallad skeppskatt, det ser ni på mina tassar...




Om du skulle vilja ha mig...
Snälla maila tulipa@live.se


Kram lilla katten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken underbart söt och fin liten misse!
Synd att man inte bodde närmare och ute på landet :) hoppas han hittar ett bra hem <3