onsdag 24 augusti 2016

Bloomingville till de små...


Godmorgon på er!

Så snabbt man kommer in i vardagen...
Lika snabbt som man kommer in en härlig semesterkänsla lika snabbt är man i jobbet som om man aldrig varit annat..

Nu har jag fotat och lagt in i nätbutiken  av de fina barnsakerna som kommit hem.

Detta är barnsaker med det lilla extra.
Med känsla och charm och en gammeldags genuin känsla och galet sött och oemotståndligt gulligt till de små...


Ska vi hjälpa till i köket?


Stickade gosedjur tycker jag är så himla fint...
Känns "homemade" och supersött med de långa rangliga benen...


Krama mig...


Dragleksak i trä i form av mamma anka och hennes barn...


Väskset i puder rosa och himmelsblått.


 Skallra som låter när man skakar den och piper när man trycker.

Väskseten är fina med prickar inuti...


Porslin Adelyn.
Sött med kopp och tallrik.
Finns i två färger.



I botten på kopparna står det drink up.

Fina små extra detaljer gillas!



 Busig mus med godricka och charmig igelkott med kaka på huvudet....

Hur fina barnförkläden som helst!
Känns verkligen roligt att ha fått fyllt på med så fina barnsaker i butiken nu.


Smile!


Kopparna med ögonen passar även de lite större barnen...
Också superfina som förvaring till bla smink och borstar...


Ikväll packar jag väskan för att åka till Formex och Stockholm.

Vill ni hänga med mig så gör ni det på instagram, där heter jag tulipablomsterverkstad


Kram och på återseende!

Det ser ut att bli en vacker dag!

Inga kommentarer: