onsdag 1 juni 2016

Sommardetaljer och fraktfritt smycken.


Godmorgon Juni.

Innan jag sätter fart på denna dag vill jag tipsa om att idag har vi fraktfritt på smycken och sjalar i nätbutiken.
Erbjudandet gäller fram till kl 12 i natt och när du kommer till kassan i nätbutiken väljer du alternativet Hämta hos Tulipa i Knäred så går frakten in på 0:-.

Man har ju alltid lite extra att fira i sommartider och till klänningar och armlösa plagg är det just extra fint med smycken.


Stråhattarna från Tine K säljer vi både till dem som vill ha en hatt som skydd för solen när de bla jobbar i trädgården liksom till dem som "bara" mest vill ha dem som fint. För de är fina som somrig inredningsdetalj också, hängande på väggen eller lagd på skåpet med sommarstilleben...



Ljusa fräscha sommarfärger med vackra pärlor och stenar...


Igår eftermiddag drog regnet och åskan in.
Det öste ner och trädgårdens tunga blommor som jag ännu inte hunnit stötta lade sig mot marken.
Så ett par pioner klipptes av och de andra får jag väl försöka stötta senare idag.
Piontiderna är här.
Under min flodurna har jag en stråbricka från Cozy Room som är fin att ha både under vaser och ljusstakar.

Snäckan nedan som jag lagt i min kruka med plantering av en lavendel på stam har en stor snäcka som dekoration. Även den från Cozy Room.




Stråbricka med snäckkanter...


Efter regnet igår hämtade all grönska ny kraft och det blev alldeles friskt och glittrande grönt.

Som efter en välbehövlig naturens dusch.

Önskar er en vacker onsdag!

Inga kommentarer: