fredag 3 juni 2016

Fräscha sommardetaljer!


Ja men alltså vilka dagar vi har!
Helt sagolikt!

Sommaren levererar!


Hej Hallå Fredag!

Hoppas ni vaknat med bästa känslan i kroppen.

Nu är det ju snart helg igen och jag får snart vara ledig två dagar på raken, haha....det är lyyyx!
Ledig söndag och så nationaldagen då vi har stängt i butiken.

Vi fick liksom världens ljuvligaste sommarleverans igår.

Sånt som är pricken över i på detaljer till sommarlivet.

Som fräscha bomullsplädar, läckra lyktor som gör mörkret extra mysigt när det faller i kvällen, vackra stiliga blå/vita krukor som är tidlöst fina på fönsterbrädan...

Ja.
Det var en bra dag igår kan man säga här i butiken när jag fick efterlängtade paket från två leverantörer samtidigt.

Sen skulle jag så klart hinna fota.

Nu finns detta inlagt i nätbutiken.



Bomullsplädarna från Cozy Room är så mjuka och sköna och verkligen prisvärda!

Nu har vi dem hemma i fyra olika modeller. Fina att mixa och matcha också.



Igår var jag ute och sprang en runda efter jobbet på kvällen och det var verkligen stekhett!
Kämpigt men alltid så värt det efteråt!
Min vanliga runda är avstängd så jag får ta en lite extra runda med mera backar och det känns i kroppen...Fast det är ju ingen nackdel, men jag tar den inte om jag inte måste..haha..så där ser man att man är lite små lat om man kan välja))!

Sen passade jag på att ta kort på dessa filtarna ni ser här.
Innan jag fortsatte kvällen med min spännande bok...

En bok, en filt, något att dricka, nattlinne och sommarkväll...
Kan inte bli bättre avslut på en vacker dag en vardagskväll.



Plädarna finns nu i blått, rosa och grått.


Randig grå...


Lyktorna som kom igår var dessa superfina bambulyktorna.
Passar lika fint att hänga som att ställa.



Läckra eller hur...


Och så lyktorna som ger så otroligt fint sken genom sitt mönster...
Nu finns de i lager igen men i denna nya färgen..,



Och de blåvita stiliga klassiska krukorna.

Älskar blåvitt.
Nu och för alltid.

Eftersom det är helg ska jag baka något idag eller imorgon...Tror det lutar åt något med jordgubbar.
Säsongen är ju verkligen igång och jag har precis fått hem dagens leverans av färska fina söta bär...

Så, bästa fredagen önskar jag er nu!

Kram M

"Doing what you like is freedom.
Liking what you do is happiness"

Inga kommentarer: