torsdag 14 april 2016

Det kom något vackert...


Hej där torsdag!

Så himla skönt med en liten helg som står för dörren igen eller hur?
Jag har stora förväntningar på att det äntligen äntligen ska grillas till helgen, så det får det bli oavsett om det regnar eller inte! Har nya recept som ska provas och favoriter till det som Eric och Olivia frågar efter.
Jag menar att få inviga uterummet efter vintern det är verkligen något att längta efter.
Speciellt när man börjat piffa och städat och fått fräscht och fint (en god början i alla fall!).

Just nu är jag hemma och torsdagsstädar.
Avslutar alltid städningen numera med att spraya lite väldoft från Washologi.

Luktar superfräscht.

Men det har jag på bilderna då...

Jag menar detta très chic lilla spegelbordet...


Jo det är sprillans nya glas och metallbord som anlände från Tine K idag.

Alltså jag älskar spegelglas.
Allt blir dubbelvacker effekt oavsett om det är blommor på bordet eller speglingarna från ljus eller liknande...

Dessa kommer jag att lägga in i nätbutiken så ni kan se mått, pris osv om man nu är intresserad av det men vi kommer inte att skicka dem pga av det är för stor risk med det just pga av glasen.


Jag måste säga att jag blev så wow positivt överraskad när jag plockade upp dem för dessa borden var verkligen äääännu snyggare i verkligheten än på bild... De är så väldigt eleganta och nätta och som pricken över i lättplacerade där det krävs något med lite mindre yta...


Jag blir så glad när det kommer så fina varor till butiken. Det är som att vara barn och få en massa paket på julafton...
Sen att allt inte är till mig är ju en annan historia...haha...
Jag får i alla fall omge mig med allt det fina tills det hittar sina ägare...

Men jag undrar om inte detta är en keeper...hmm...

Vi fick en pall med varor från Tine K idag så jag ska visa mera imorgon har precis hunnit fota det...

Kram och fin kväll!

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

ÅÅÅÅÅ då tjusigt!!!
Stort gilla på det:))
Förstår at det är svårt att skicka dem dock.
Ha en fin kväll!
Kram Anna