torsdag 24 september 2015

Lite uppfräschning och lite Dolly.


I den glittrande septembersolen...


Hej!

Åh vad det är härligt när dagarna bjuder på sol...
Det vill man ju suga åt sig av till max inför de mörka dagarna som kommer...

Igår var jag och blev lite nyfriserad.
Mycket välbehövligt kan man väl säga...
Såg ut som en katastrof gjorde jag, faktiskt.

Så nu har jag satt i extensions.
Ja...tror det blir sista gången nu...men man ska aldrig säga aldrig.
Fast att mitt hår är axelkort egentligen så trivdes jag ändå helt ok med det när jag varit utan längderna en vecka innan igår...Kände mig så vuxen med lite kortare hår...haha... Allt är ju en vanesak, Men nu har jag fixat utväxten och gjort håret lite mera nougatblont...Inte så superblont som det var innan.
Och så kan jag ha den där flätan jag är så förtjust i.

Johanna på bästa Salong Fina i Knäred fixade mitt hår, som vanligt!


Fotade en av de nya sjalarna igår från favoriten Lo-ika.

Denna snygga heter Dolly och är i 100% bomull med en rätta lite skrynkliga looken och så är den så mjuk och skön.


Och som vanligt när man ska ta ett kort så kommer han...
Den ständige sekreteraren.
Han växer så det knakar men det går fortfarande att hålla honom i handen så här när man ska snacka och kela lite...


Mmmm...vi tycker om att mysa allihopa med denne lille filur...


 Och så gick vi ner till vattnet och så klart kom han med...
Fast han springer mest omkring och busar men jag fångade honom!
Här ser han ju mest ut att vilja hala sig ur greppet...haha...






Sjalen finns i nätbutiken idag.

Önskar er en strålande septembertorsdag!

Kram M

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Så otroligt fin du är!!!
Jag kämpar som bara den med mitt hår nu och vill ha låååångt igen :)
Ha en fin torsdag!
Kram Anna