måndag 23 mars 2015

Microslinga, guld, silver, koppar...

 
Ny liten batteriljusslinga med guldtråd...
 
Hej!
 
Ja så drog veckan igång.
Alla for åt sina håll, långt och kort och den enda som blev hemma och softade var Eric som hade studiedag...
Sånt är guld och väldigt poppis, så klart!
 
Fick en efterlängtad leverans på förmiddagen av Watt & Vekes populära ljuvligt fina skira små slingor...
 
Batteriljusslingorna finns nu påfyllt i koppar, silver och så denna nya...
med guldtråd...
 
Hur fint som helst att dekorera en vårgrupp och tex pynta påskbordet med!
 

 Sen när jag skulle fotografera på eftermiddagen så lägger kameran av...
Död.
Från att funka till att bara inte göra det.
 
Så, akututtryckning för att förhoppningsvis kunna åtgärda detta, har faktiskt försäkring på kameran, men jag kan inte vara utan den så många dagar...Vi hänger ihop för arbetets skull numera var dag i veckan.
Så har det blivit.
 
Och kameratrubblet löste sig...puh...
Typiskt att allt ska komma på en gång.
Förra veckan var det datorn som tackade för sig...
 
Men nu hoppas jag teknikstrulet lugnar ner sig.
Jag har liksom en del annat att ägna mig åt...
 

 
Slingan med koppartråd...
 
 
Dessa hittas förstås i nätbutiken.
 
Nu ska det först skjutsas på fotboll, sen blir det att röra ihop en spagetti carbonara.
Och ikväll...missar vi inte Parneviks, för det var ett överraskande kul program.
 
 
Fin måndag!

Inga kommentarer: