måndag 9 mars 2015

En Alvi.


 
Ja men hej för andra gången denna måndag!
 
 
Idag har jag fått mig en joggingrunda i solen och det var gudomligt skönt efter att inte ha sprungit på flera dagar.
Det kändes att jag inte joggat på ett tag för det fanns mer kraft i benen, även om jag förstås inte flög fram (förkylning sitter i ett tag) men även utan sviterna efter en sådan så får man ju alltid till en viss grad kämpa...
Det gör sig ju inte av sig självt...de där joggingrundorna...
Tror nog att trädgårdsarbete och promenader gett mig lite annan träningsvärk också.
Men det är ju bra!
Variation ska det förstås helst vara!


 
När de nya sjalarna kom i förra veckan så var denna som syns här på bilderna inte med.
Den kom med soligt bud idag.
 
Och nu finns den i nätbutiken.
 
 
En sån sjal som liksom färgmässigt passar till nästan precis allt!
 


 
 
Lite mer pinnar att plocka från gräsmattan ja...
Ibland har man för stort för att hinna...
 
 
Älskade blå vatten och vindar...
 
Och Alvi?
 Det är sjalen det.
Förstås.
 
 
Kram och hej från mig!


Inga kommentarer: