söndag 1 februari 2015

Lite förändringar...

 
Godkväll februari!
 
Åh vad det snöar idag...hur mysigt som helst ju..!
Ska det vara vinter kan det lika gärna vara det tycker jag.
 
Det blir såååå fint ute.
Allt bäddas in och det blir som rena vintersagan...
 
Jag började min dag med en joggingrunda i snön.
Har också hunnit med att städa och sortera och fixat och jobbat.
Och bakat, nyttiga saker.
 
 
Vita vackra tulpaner ger en känsla av vår...
 
 
Så här såg det ut idag morse...
Och så här ser det ut nu...
 

Denna helt underbara droppformade ljuslyktan från Cozy Room, som jag beställde när jag var på Formex hänger nu och sprider sitt vackra sken här vid dörren...
 
Älskar mönstret den ger när ljuset är tänt...
Och så tycker jag väldigt mycket om formen...
 
Riktig "feel good" mysfaktor!
 
 
Ljuslyktorna hittas nu även i nätbutiken.
 


Snön yr utanför fönstren...
 
Februari levererar!
 
Kram

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ja februari levererar, inatt har vi fått så mycket snö! Lyktan är jättefin och jag är supernöjd med min artprint, så vacker.
Kramar/AM