fredag 20 februari 2015

En tjejshopping afternoon!

 
Hej finaste!
 
Idag blev det en halv dag i butiken för mig.
Sen åkte jag iväg med dottern för lite sportlovsshopping på Väla.
 
Härligt med alla fräscha färger på vårens kläder som nu hänger på galgarna i butikerna.
Jag är sugen på grönt, på gult, på korall och på alla glada färger som säger hej våren och sommaren!
 
Jag skulle inte shoppa mycket, mest vara sällskap...
Meeen, eftersom jag är som jag är så har jag ju svårt för att inte köpa något, kläder är ju roligt...haha...
Och bla så fann jag vårens kappa.
 
Så nu är den införskaffad och jag väntar på snälla vindar och sol...
 
Man ska ju passa på när man springer på något, som man inte alls planerat, för annars hittar man det inte sen.
 
Vi hann även med en snabbis på IKEA för att fylla på ljusförråden och där hittade jag en superfräsch vattenkanna till fönsterbrädan i köket.
Måste visa er sen.
 
Riktigt fin vit och i väldigt läcker design.

 
Denna färgen på gerbera tyckte jag var helt underbart härlig så därför fick den bli förevigad.
 
Buketten överst i blå/lila var en beställning till igår.
 
Sen måste jag bara avsluta med att säga att när en kund kommer in och tackar för vackra blommor, kommer in och ger en kram...
Bästa berömmet och jag tar det med mig med tacksamhet och värme i hjärtat.
 
Mysig kväll på Er!

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Härligt med lite shopping! I synnerhet när man liksom springer på något som bara talar till en så;-)
Ha en fin helg nu!
Själv ska jag gå på skirvarkurs och det ska bli oerhört spännande! :)
Kram Anna