onsdag 7 januari 2015

I butiken är det dags!



 Så var det verkligen dags!
Att börja städa ut julen ur butiken!
 
Så,
nu är det upp och ner med mycket och jag hann inte bli klar idag, och jag kommer inte på klar imorgon så jag siktar på fredag.
 
Och varje år,
 samma sköna känsla av att få göra nystart.
 Plocka bort. Börja om.
Göra rent. Göra nytt.
 Börja på steg ett i det nya året.
 
 
Ja som ni ser så hade det hunnit börja mörkna innan jag fick tagit så många kort för innan dess stod möblerna huller om buller på delar av golvet...
Jag ska ju helst alltid flytta skåpet som är längst bort till andra änden av lokalen.
Det är ju tur att vi skrattar åt det också när vi sliter och kämpar med de tunga möblerna och kaoset!
För tro mig vad man får slita och kånka för att ändra i större delen av butiken. Det är ju av någon konstig anledning grejer överallt))! Som det iofs ska vara i en välfylld butik!
 


Detta svarta stora skåpet är maffigt och med många lådor...


 
 
 
Förvaring av både större och mindre slaget finns nu i skylten, liksom nya fräscha ljuslyktor att både ställa och hänga, krokar, ramar, skrin, ståltrådskorgar mm.
 
Kram från mig!

Inga kommentarer: