onsdag 14 januari 2015

Det som betyder mest...

 
Det som ger mig kraft och energi alla dagar på året både när det är bättre och sämre är att få komma ut och springa!
 
Ikväll längtade jag inte kan jag säga...
Det var mörkt, det blåste, regnet piskade ansiktet och gick sedan över till små hagel,...men ändå...
Det är grymmaste känslan och att få känna sig stark i kroppen gör en starkare i huvudet.
 
Sista veckan har varit ledsam, jobbig och orolig...
Men nu packar jag väskan med lättare hjärta och mindre oro och det betyder så mycket för utan hälsan betyder inget annat så värst mycket...
 
Idag fick jag glädjande besked att Tine K är skickat till oss.
Ni som väntar på korgar bla, nu har jag dem snart igen!
 
God kväll!
Och kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad som än tynger dig hoppas jag det löser sig till det bästa. Du ger så mycket av dig själv här på bloggen så du förtjänar verkligen att må och ha det bra! Hoppas Formex blir en härlig upplevelse, någon gång skulle jag vilja dit.
Kram Birgitta.

AnnaHelena sa...

Det är så sant. Utan hälsan spelar ingenting annat någon roll. Att oroa sig för sin egen eller sina nära och käras hälsa är väldigt, väldigt tungt. Jag är glad att höra att hjärtat känns lättare nu. Stor kram!

// AH

Ekenäsliv sa...

Ja, det är så sant... I know.. <3
Jag tog en riktigt rask promenad idag på 45 min, så när kroppen är starkare ska jag komma igång o springa igen.
Hoppas nu allt känns bättre i hjärta o sinne och att du får en fin resa.
Kram Anna