torsdag 8 januari 2015

Dagens style!


Jamen hej här har ni mig!
 
I ny hårfärg,
den där vinterfärgen jag brukar skaffa mig, som liksom blivit som en vana nu nästan...
Dock känns det alltid lite konstigt när det är nytt,
-men det allra mörkaste försvinner ju ganska snabbt och så hamnar man i mellanläge där man känner sig mer hemma och "jag".
 
Jag tycker ju det är lite kul med variation.
Det har nog framkommit förut!
 
Det får inte bli trist och samma, samma jämt...
 

 
Johanna på salong Fina gjorde en slags hästsvans på mig som tydligen var inne.
Jag har ingen koll på hårtrender jag.
 
Jag älskar ju min fläta, mina knutar och att ha det lockat i hästsvans.

 
Provsitter soffan innanför dörren i butiken!
Och där i butiken har jag för övrigt en del att jobba vidare på imorgon!
Puh!
 
Ikväll ska jag kika i House Doctors nya katalog som låg i lådan idag.
Jag hoppas där är mycket fint för det är en av mina absoluta favoritleverantörer som ju även ni verkar gilla mycket som tur är!
 
God kväll på Er!
 
Kram Mariette


3 kommentarer:

Källeboda lantliv sa...

Snygg som alltid !!����Hoppas allt är bra !
Kram Jeanette källebodalantliv

LILLA MÖBELVERKSTAN sa...

Supersnyggt!

Ekenäsliv sa...

Hallå där snygging!
Super fint :)
Å House Doctor har ju verkligen sååå mycket fint! Gillar lampan som är i ropet nu :) Den där guldiga pendellampan du vet.
Ha en fin helg!
Kram Anna