tisdag 13 januari 2015

Beställningar och planering...

 
Hej Fina Tisdag!
 
Ja det känns så idag fast att det regnar och är grått.
Men dagen blir ju vad man gör den till och jag fyller den med färg och glada tankar idag.
 
Började dagen med en stoooor kopp kaffe och en härlig order lagd till House Doctor så nu är den klar! Jag har valt ut mina favoriter och hoppas ni kommer att gilla det även ni.
En del storsäljare kommer förstås igen som Diamond lyktorna, ljusboxarna, de randiga tvättkorgarna, de vita marmorskärbrädorna mm...
 
Och så sprillans nya ljuvligheter.
Det blir en fin vår det är jag säker på!
 
Idag måste jag börja packa väskan för Formex.
Onsdag kväll är det förberedelser på jobbet innan avfärd torsdag morgon.
 
Längtar!
Ska bli så kul med tjejsnack, storstadsmys, massvis av inspiration och härliga inköp!
 
Kram!

3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Vilken härlig bukett!!!
Ja, vi behöver färg nu i detta grå. Nu gillar jag ju färgen grå, men kanske inte i omgivningen konstant, om man säger så..:)
Så kul med formex, ha det så himlans kul!
Kram Anna

Anonym sa...

Åhhhh, såg att hela katalogen fanns på deras hemsida så den har jag plöjt igenom och hjälp vad mycket fint.....köpte Diamond ljusstakarna från dig och är så nöjd. Ser hos Tine K att de lanserar en vas likadan som fasett lyktorna. Är det något du får hem? Tack för nätets mysigaste blogg, av alla jag läser har du den bästa. Trevlig resa, kram Birgitta.

Tulipa sa...

Hej Birgitta!

Åh tack snälla rara för de orden!
Det var väldigt väldigt gulligt av dig att skriva så!
När det gäller vaserna som påminner om facett ljuslyktorna så är det inget som är beställt men det kanske jag gör...De var vackra... Mycket snyggt från Tine K blir det i alla fall i vår.
Håll utkik.

Ha det så bra!

Kram Mariette