fredag 14 november 2014

En liten känsla av jul...


 
Hej igen!
 
Åh det blir ett inlägg till idag för jag fick ju hem världens inredningsgodis som jag fotade i eftermiddes och fast att klockan var runt två på eftermiddagen så började det mörkna...
Ja det var ju det där med novemberljuset, men allt har sin charm...
 
Vi fick idag hem Watt & Vekes magiskt fina Micro ljusslinga i koppar med finaste rena ljuset...
Jag går verkligen igång på alla vackra saker och dagen blir en fest...haha..
 
Denna slinga är helt ljuvlig att vira runt en spegel, lägga över ett skåp mm för den är lång så den är väldigt lätt att ha där man vill ha den))!
Ofta räcker ju inte sladd och slinga riktigt till...
 
Sen fick vi ljusstakarna JUL i cement som är populära,
 mm...
 
Det som syns här är lite nytt i nätbutiken idag.
 
 
Visst får man julfeeling...



 
Skimrande små krukor från House Doctor passar tex perfekt till en hyacint och fint att bara vira lite vaxat papper omkring löken innan man stoppar ner den i krukan...
 




 
Här har jag även lagt ljus slingan på mitt stora skåp från House Doctor.
 
Perfekt när det är en slinga med längd!
 
Ha en riktigt mysig fredagskväll!
 
// Mariette

1 kommentar:

Hemma på Sjuan sa...

Vad mycket julfint. Nu vill jag plocka fram julsakerna. Kram o fin helg, Suss