torsdag 30 oktober 2014

Svarta stjärnor och annat jag gillar...


Så väldigt snyggt med svart!
 
 
Hej!
 
 
Mellan sorgbinderi, gravsmyckning och uppackning av varor tänkte jag visa vad jag lagt in i nätbutiken idag.
 
Dessa svarta adventsstjärnorna från House Doctor är toksnygga!
Tycker de är superfina att bara ha dem lutandes mot en vägg som en enkel stjärna och snygg detalj som blir effektfull.
 

 
Fler mässingsljusstakar måste fylla vårt hus konstaterade jag igår kväll när jag satt i soffan och kurerade förkylningen med tända ljus, filt, Bonde söker fru (jo det är rätt så roligt!) och nya underbara Julnumret av Lantliv.
Såååå vackra bilder att suga i sig av och inspireras från!
Det är så mycket känsla i den tidningen tycker jag.
Man kan liksom fastna i en bild för att det är så snyggt och estetiskt och perfekt på ett sätt som ser så enkelt ut.
 
 
Stjärna Spike i silverglitter stora modellen är sååå fin och perfekt inte bara i granen utan även på en ljusbricka med ljus, i en lärkgren eller en bordsdukning.
Fin till mycket med andra ord.
 
 
Nya skrin i marmor även de från House Doctor.
 
 
Fin förvaring kan man sällan få för mycket av.
Här ihop med nya favoritparfymen jag fick förra veckan.
 
 
Host host, nu är lunchen uppäten så nu är det bäst att sätta fart igen.
 
Inget gör ju sig själv som sagt!
 
På återseende!

3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Vill bara hänga upp de snygga grå som jag beställde hos dig.. Men än kan man inte göra det va ;-)
Ha en fin helg!
Kram Anna

Anonym sa...

Är också sugen på att ta fram mina mässingsljusstakar....stått instängda för länge nu ....göra en mix av olika modeller....tyvärr inte så väl putsade ....har du nått bra puts tips... Kram Lena i Färjestaden

Tulipa sa...

Hej Lena!

Åh inga putsningstips från mig tyvärr!
Jag putsar aldrig några ljusstakar...blandar blanka med slitna..
Men googla så hittar du kanske nåt bra!

Kram Mariette