lördag 11 oktober 2014

Lite oktober glitter...

 
Med hjärtat fullt av kärlek för hösten...
Så binds det så  många kransar jag hinner...
 
För ja, vi har ju en del annat att pyssla med här i butiken också.
 
Idag packar vi bla paket för glatta livet i nätbutiken som ska skickas på måndag morgon.
 
Och så plockar vi upp juldekorationer och advenstbelysning och ooohar och aahar och det gör att jag tycker denna tiden på året är ännu mysigare.


 
Ni kanske inte ser det, men på denna krans har jag faktiskt smugit in lite frostigt glitter bland valnötter, ekollon, lärk, bär och grönt.
I just couldn`t help myself!
 
 
Trevlig lördag!

3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Alltid lika underbara bilder!
Ha en fin lördag!
Kram Anna
Jag undrar om du vill vara med?
http://www.ekenasliv.se/2014/10/mitt-rosa-bidrag-%E2%99%A5/

Mantelilaakson Susanna sa...

So beautiful wreath again! Autumn spirit, really!
Thank you and have a lovely weekend!

Jenny sa...

Gillas!