onsdag 10 september 2014

Capri Collection tips!


Nyfriserad och ny höstskön poncho!
 
Godkväll!
 
Nu tänkte jag tipsa er om min vän Linda som säljer kläder för klädmärket Capri Collection.
Hon har sålt detta märke för flera år sedan men när hon var med mig på Formex i vintras blev hon så där extra sugen på att börja sälja vuxenkläder igen efter att hon sett Capris fina monter med alla supersnygga kläder! Och nog har detta märke vuxit till något mera trendigt än vad det varit...ja om ni frågar mig så anser jag det...
Det var fint innan också men de har verkligen fått till det nu med att kännas helt rätt i tiden.
Trendigt och "spot on".
Det räcker med att man kollar i deras nya katalog så ser man hur snyggt de presenterar allt!
Värsta modetidningen med kläderna...
 
På VIP kvällsvisningen på hotellet i Knäred för ett par veckor sedan beställde jag denna supersköna poncho som kommer att bli en höstfavorit och säkerligen ett plagg jag kommer att ha glädje av i några år.
 
Ponchon finns i både vinrött och svart.
 

 
Håret har jag fixat hos bästa Johanna på Salong Fina i Knäred.
 
Yes, vi har många duktiga tjejer i lilla Knäred!
 



 
Visst är det mysigt med våra årstider...
 
Jag skulle faktiskt inte vilja gå sommarklädd hela året...
 
Poncho Capri Collection, jeans Nudie, blus Odd Molly och stövlar Scorett (som jag letade innan jag hittade dem med den "rätta" färgen!)
 
Vill man komma i kontakt med Linda för klädvisning går det bra på denna mailen
 
Hon skickar även plagg.
 
Min fina lilla vän och världens goaste!
 
Kram på Er!


1 kommentar:

Lindas plats sa...

Ja de har snygga kläder fick hem katalogen som jag beställde och jag blev väldigt imponerad av deras kläder och rätt ok priser med.
Snygg poncho du köpt.
Ha en fin kväll
Kram Linda