torsdag 28 augusti 2014

Ljusbox House Doctor mässing


 
Ljusbox House Doctor mässing
 
 
Hej!

 
Åh alltså denna tid på året skulle jag kunna göra flera inlägg om dagen här på bloggen...Har så mycket inspiration till allt och så massvis av ljuvliga saker som anländer som jag längtat efter och är så glad att få sälja i butiken.
 Igår hade vi rena rama julafton.
 
Leverans från fyra olika leverantörer på en och samma dag.
Det är inte bra för mitt hjärta det...
Jag blir salig av alla dessa underbara saker...
 
Så nu har jag förstås mycket att fotografera.
 



Vi fick bla stor påfyllning av ljusboxar från House Doctor.
Både utav storsäljaren vi haft innan och så denna nya i mässingsfärg.
Riktigt fin eller hur?!
 
Jag pyntade enkelt med vackra röda äpplen från trädgården och lite murgröna.
 
Ljusboxen finns i nätbutiken.
 
Ikväll ser jag fram emot lite torsdagsmys med klädvisning och ett glas vin mitt i veckan.
 
Trevlig start på veckans inledning av helg.
 
Vi ses snart igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin! Vilken god ide!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det var verkligen en fin ljusbox! Och så fint du har dekorerat i den, kan tänka mig hur fin den kan vara som adventsljusstake;-)
Kram,
Regina