fredag 29 augusti 2014

Blommor, klädvisning och mer...

 
Utanför dörren.
Ett par av sommarens blommor, som olivträd och törnrosaskjortel och så ett nytt fint höstgräs pimpat med lite röda äpplen neromkring.
 


 
Detaljbild från sorgdekoration jag gjort till igår...
Älskar att plocka in av säsongerna om det är vad kunden önskar.

 
I-phone bild från igår kväll när jag skulle iväg på klädvisning som min kompis höll i.
Klänning och väska Zara.
 Skor American Eagle, New York, liksom jeansjackan.
 
 
God Morgon!
 
Oj vad jag blivit regelbunden med att morgon blogga sedan semestern tog slut.
Det har liksom passat bäst att göra det om morgnarna innan vi öppnar och jag ändå fixar med en massa annat jobb vid datorn.
 
Idag är en ny underbar solig morgon och det är så vackert att det nästan är vemodigt eftersom man vet att det faktiskt går mot mörkare morgnar och dagar.
Men ännu är vi förstås inte där så det gäller att andas in allt det fina.
Daggen, solen, fukten och doften av hösten som finns i luften...
 
 
Igår kväll var det VIP klädvisning för Capri Collection på Hotell Freden.
Trevligt och mysigt och kläderna är verkligen fina!
(Capri hade även en superläckert stylad monter på Formex!)
 
 
I butiken fortsatte vi packa vi upp varor för glatta livet.
House Doctor, Skinnwille, Lo-ika, Nordal...
Och sen kom Tine K också...
Puh...
 
 
Strålande fredag till er som kikar in!
 
 
PS; Fler drömfångare är på ingång.
 De rasslade iväg snabbt.
 
KRAM


4 kommentarer:

Mantelilaakson Susanna sa...

Charming photos you have there!
I love the autumn atmosphere!
Enjoy life!

Emma sa...

Har ni öppet som vanligt imorgon, lördag? Tänkte åka inom och kolla på allt nytt och fint ni fått in :)

Emma sa...

uppdatering: Jag har världens bästa man som åkt till din fina butik idag och överaskade mig och köpte den underbara ljusboxen som du skrev om häromdagen till mig! Nu är jag lycklig :)

Tulipa sa...

Emma,

Vad roligt att bli överraskad!
Hoppas den fina ljusboxen blir till mycket glädje!

Trevlig helg!