onsdag 25 juni 2014

Urnor från Tine K Home


Nyhemkommet från Tine K Home.
Stora helvita marockanska urnor.
 
 
Hej på er!
 
Tusen tack för de fina snälla kommentarerna om uthusets förvandling!!!!
Jätteroligt att läsa era gulliga hälsningar! Det värmer hjärtat!
 
Jag lovar att återkomma om vad det är för färg vi använt och även ni som mailat frågor...jag har inte glömt bort er. Men ibland hinner man inte med alla mail, så det kommer...
 
Idag har jag varit på flygande fot nästan hela dagen.
Var tvungen att fixa födelsedagspresenter åt någon som fyller år och annat världsviktigt och nu är det gjort så jag kan koncentrera mig på jobb resten av veckan.
Bla måste kaklistan präntas ner inför Knäreds Dagen för det är en veckas bakande innan man kan säga hej till den dagen.
Roligt men tidskrävande med andra ord.
 
Idag har vi fått leverans från Strömshaga. Somriga fina fräscha saker till köket.
 
 
Igår kom en liten leverans från Tine K.
 
Bla denna urna.
Jag kan säga att de marockanska urnorna i vårt hem är bland det mest uppskattade i inredningsväg och de är bara så tjusiga tycker jag...
 
Nu när det är sommar är de inte svåra att fylla med diverse blommor från trädgårdens skörd...
 

 
Urnorna hittar ni i nätbutiken, liksom butiken så klart!
 
Välkomna till oss på landet!
(Sååå tacksam att man även kan driva inredningsbutik där och att ni hittar oss!)
 
// Mariette


Inga kommentarer: