lördag 28 juni 2014

Nu har jag börjat...


 
Hej regniga lördag!
 
Igår började jag så smått att baka inför Knäreds Dagen.
Känner att jag måste vara ute i god tid, dvs någon dag-extra-i-god-tid, för annars brukar jag alltid börja på måndagen, men det brukar vara tight med tiden ändå...
Det är nämligen många kakor som går åt...
 
Men det är så roligt och nu börjar det ju bli tradition! Så när man får sommarbaka i butikens kök då vet man att juli står för dörren och det är så mycket sommar det kan bli.
(bara semestern som saknas då, men den tillhör ju en annan del av sommarkänslan för mig!)
 

 
I stora rummet.
 

 
Glaskublykta från PB Home, min nätbutik.
Vita sommarstenar i glasburk från förra semestern...
 
 
Idag blir det till att baka mera.
Imorgon är det nämligen kalas för Eric.
 
Och så blir det förstås fotboll.
Jag har verkligen kommit in i den där fotbollsyran nu och den är väldigt trevlig måste jag säga (fast flera favoriter har tyvärr åkt ut...)...
 
Glad lördag!


Inga kommentarer: