onsdag 11 juni 2014

Ett kvälls hej!

 
Jomen visst, det blev en joggingrunda ikväll med!
 
Imorgon blir det ingen,
 man planerar ju när man älskar att träna!
Man ser till att få in de där rundorna,- och det får inte bli för långt uppehåll, så därför blev det ikväll en tur i regnet.
 
Imorgon ska jag till frisören för efterlängtade lite ljusa sommarslingor.
Har inte varit och fixat mig sen i februari! Ja det är länge sedan... Men nu äntligen är det dags!
Nya ljusa längder tänkte jag mig men inte ultrasuperblond...
Bara lite lagom sommarblond.
Får väl se hur det blir...
 


 
 Min dag har annars varit fylld av blommor.
 
Dessa är dock från kvällens trädgård...
Rosorna slår nu ut till höger och vänster...
Två sorters rosor, Leverkusen och Gold Stern, blommar mot väggen på baksidan ut mot vägen (vår framsida är mot vattnet) och på uthus, portaler, armeringsnät, träd och under balkong och turbinhjul kommer andra sorter fulla med knoppar redo att slå ut...
Det händer mycket där ute nu...
 
 
Leverkusen
 
 
 Gold Stern
 
 
Här ett par bilder från baksidan av butiken där det "förstås" också blommar så väldigt fint just nu...
 
 
Denna perenna luktärt är underbar i färgen och brer villigt ut sig i rabatten...
 
Nu ska jag kasta mig över TV;n och Sveriges yngsta mästerkock!
 
Kram!

Inga kommentarer: