måndag 10 mars 2014

Tine K krukorna nummer 1!


 
Hej Hopp!
 
Idag morse tänkte jag att jag skulle lagt in receptet på den goda kakan jag bakade igår, men då hade jag glömt receptet hemma så det får bli en annan dag...
 
Istället blir det bilder på dessa favoriterna från Tine K som jag inte kan se mig mätt på!
 
Nu är de inlagda i nätbutiken.
 
Jag tog kort på dem hemma vid väggen som går mot uterummet.
Älskar betongväggarna och betongbänken och gissa om här är gott att sitta dessa soliga dagar i skydd från vinden, som det faktiskt är lite av idag, men ändå är det galet fint och härligt väder och det gör ju alla människor på gott humör.
 
Nu vill man plantera och välkomna våren!
 


 
Idag undrar jag vad jag gjort...
Haft "möte", haft annat "möte" och så var dagen nästan slut...
 
Så kan det vara vissa dagar.
 
Men sällskap är alltid trevligt!
 
Soliga hälsningar från mig!

Inga kommentarer: