fredag 21 mars 2014

Planera, dona och greja!


 
God Morgon FREDAG!
 
 
Wow vilken fantastisk dag det var igår! Det var helt underbart...
Vissa väder gör en extra lycklig och ger så mycket energi.
Jag fick helt plötsligt fart och satte igång med att röja och städa i ett av uthusen på gården bakom butiken.
Så skönt att få uppstädat där man drar sig för att göra det eller hur...
Men med solsken går sopning, fix och bärande som en dans!
 
 
Nu har vi även fått hem dessa svart/vita fjäderknippen Prick.
 
Hur fina som helst...
 


 
Fjädrarna hittar ni här
 
Idag ska jag planera lite för Inspirationskvällen för tjejer på onsdag
 som är på Hotell Freden här i Knäred.
Det närmar sig...
Ska bli spännande...
Jag vet i alla fall att alla platser tog slut i ett naffs!
Så kul när det blir så när något ordnas!
(för det är sannerligen inte självklart, man hör ju ofta att folk tycker det är trögt att få ihop folk på evenemang, men detta var det många som var sugna på!)
Hurra för alla glada tjejer!
 
Kram på Er!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hvor ser det fint ud med de sort hvide fjer og tilsvarende potte.
Mange have hilsner

Rut och Signe sa...

Har kvar en stor knippe pärlhönsfjädrar från butikstiden. Hämtade upp den i från källaren så nu ska jag bara gå till torget och köpa mig lite ris att klä med den.

Ha en fin tjejkväll, Marie