torsdag 6 februari 2014

Marmor love))!

 
Nu blir man sannerligen bortskämd varje dag!
Leverans efter leverans kommer hem och det piggar verkligen upp en mulen februaridag.
 
Idag var det House Doctors tur att leverera.
 
Som tur är har jag hjälp med att packa upp och prismärka för det tar sin lilla tid.
Jag har mest ägnat mig åt sorgbinderi idag.
 
Igår fick jag påfyllning av de fina och populära kuddfodralen Marrakech Big Print från PB Home, skymtar i bakgrunden.
 
Glaskupan med marmorbotten var en av sakerna som kom idag och den finns nu i nätbutiken liksom en påfyllning av kuddfordralen.
 

 Nya brickbord väntas in förhoppningsvis i mars (om inte i februari), så snygga så snygga om ni frågar mig!
 
 
 
Idag är jag grymt sugen på att baka bröd för det var några veckor sedan...
Får se om det hinns med.
Tänkte prova ett LCHF bröd faktiskt...
Har aldrig testat innan så det kan bli spännande.
 
 
Kram  Mariette

2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Underbart med nytt och fräscht .Härliga bilder .Kramar Rita

Hemma på Sjuan sa...

Så mycket snyggt du fått in till butiken! Gillar verkligen kudden, kram Suss