måndag 18 november 2013

Reportaget i Bolig Dröm...

 
Idag låg det ett nummer av Bolig Dröm i postlådan från det norska förlaget.
 
Kul att se det på riktigt också och inte bara på nätet.
 
Att denna tidning ska vara så svår att få fatt på i Sverige...
Det finns en del andra Bolig tidningar men denna har vi inte lyckats jaga fatt i trots era tips...
Tack snälla för dem!
 
Bilderna fotograferades en dag i november förra året av Lotta med bloggen
 Fyra Årstider och min tanke var att det skulle vara naturinspirerat med enkla material som alla kan finna ute i skogen och med tillskott av lite blomsterbutiksmaterial som adventsblommor, lite pynt och dekoration men inte för mycket av den varan utan naturnära och grönt och gärna att dekorationen är gjord i någon av alla fina "gamla" skålar/kärl eller fat man har hemma i skåpen.





 
Har fått se alla bilder Lotta skickade iväg till tidningarna så jag hoppas den svenska tidningen som ska publicera det väljer lite andra bilder, för där var många fler jag gillade mycket...
 
Här pågår förberedelserna för fullt inför morgondagens kurs.
 
Och så kom det åter igen en leverans med varor...
 
Jag måste snart klona mig själv))
 
Fin måndag på Er!
 
Kram Mariette

2 kommentarer:

Källeboda lantliv sa...

å ! så mycket fint ! duktiga du Mariette ! grattis till reportaget ! du har kommit långt i din karriär ...jag har bara mina drömmar just nu !! behöver mer utmaningar för min kreativitet ...mitt nyvarande jobb är rättså krävande utan resurser vilket inte känns så utvecklande ..bara utslitande ..suck ! mem mam ..drömmar får man ha ...till hlegen så ska jag på föreläsning i stockholm med Carolina Gårdheim från sidan kreativ insikt ! hon har gått hela vägen upp och nått sina mål ...och hon ger råd och tips hur man når sina mål ! Släpp loss din inre livskonstnär! heter henneswork shop ! ska bli så spännande ...kanske en ny kvinna sen .. känner att jag har massor av kreativitet och energi som måste få komma ut ! du är inspirerande iallafall ! tack snälla du för dina fina inlägg ! kram ..ny iväg på yogan ! jeanette

Källeboda lantliv sa...

Å ! som datorn stavat ! ..hi hi...kanske är jag ordblind med !! kram !jeanette