onsdag 23 oktober 2013

Som en sagoskog...

 
Fina barnsaker är inte det lättaste att hitta...
Det mesta ser likadant ut, är plastigt och inte sånt som jag gärna vill ha som det lilla extra i min butik...
 
DÄRFÖR blev vi så glada när vi trillade över dessa handtovade fina fina sakerna sist vi var på Formex.
 
Ljuvliga mönster, former och färger som jag bara känner "åååååhhhhh" inför när jag ser...
 
Vi har fått hem olika mobiler som exempelvis den ovan, nyckelringar, väskor mm.
 
Jag har bara hunnit fota lite grann och lägga i nätbutiken.
 I butiken finns fler modeller och längder och färgvariationer att välja på.
ALLA precis lika fina.
 
Sånt här blir jag i alla fall lite kär i!
Det är saker man inte slänger när barnen vuxit ifrån det utan snarare stoppar man ner det och sparar i en låda, som ett fint minne...



Jag tyckte det passade så bra att fota de mjuka fina sakerna bland den lika mjuka mossan...
 
Som en sagoskog...
 
Kram!

1 kommentar:

STENLYCKA sa...

Så vackra saker och så fint du har fotat dessa! Skönt att se något annat än plast.
Ha en fin torsdag, här blåser vi och löven bort idag!
Kram Raina