lördag 5 oktober 2013

En kärleksförklaring...

 
I eftermiddes var jag ute och sprang.
 
Hösten är underbar soliga dagar.
 
Men gråvädersdagar blir den liksom ännu mer lysande.
 
Den blir ännu mer av allt
 det gula, gröna, röda, bruna,
kopparfärgerna, vinrött, guld...
 
Den är som en saga som man vet snart ska ta slut...
 
Så när jag kom hem från min runda var jag bara tvungen att sticka iväg en gång till...
Med kameran då...
 
En perfekt eftermiddag bara för mig själv.
 
Och jag älskar hösten fullkomligt.












 
 
Ikväll har vi tagit det lugnt.
Imorgon blir det tjejshopping för hela slanten.
Det måste man spara krafter inför...(!!)
 
 
With Love


6 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Hösten är verkligen underbar! Superfina bilder, kram Suss

oumberligating sa...

Fina höstbilder, men jag har aldrig riktigt kunnat förlika mig med hösten. Fast jag har ju i gengäld djäkligt svårt att anpassa mig till det mesta!
Fin blogg, ha en trevlig Söndag!
Med vänlig hälsning Oumberlige Peter, halkade in här ifrån Trädgårdsflowan!

Laila sa...

Vilka fina höstbilder. Visst är hösten underbar med sin höga klara luft och alla färger. Varje årstid har sin tjusning.
Kram

Anonym sa...

Sådan fina bilder��fast naturen är på väg att vissna ner är den så fantastisk. Och vilken höst������

Källeboda lantliv sa...

Fantastiskt vackert !

Anonym sa...

Vilka fina bilder! Ja, är inte hösten magiskt vacker?!? Bara en sådan bild som träden i alla färger som speglar sig i vattnet........Suck! :)

Ann-Britt