måndag 21 oktober 2013

Dags för adventsbelysning i nätbutiken


Godförmiddag regniga mörka måndag!
 
Nu går det fort, så fort, mot det där med advent och som butik måste man ju ligga lite före...
 
Därför har jag idag lagt in adventsbelysning i nätbutiken.
I butiken hänger jag inte upp dem på plats förrän i november men det finns förstås att köpa där ändå om man frågar efter dem...
 
Konerna ovan tycker jag är så läckra och har ett fantastiskt fint sken...
 
 
 
Men, jag tycker förstås alla jag köpt hem är vackra, tuffa eller söta...
Man köper ju bara det man gillar, det är fördelen med att få bestämma över en butik!
 




Stardust


Bokmärkesängel


 
Gran pepparkaksmodell
 
Nu ska jag bära in varor, beställa blommor, plocka upp nya krukväxter och göra blomsterarrangemang.
Idag är det full rulle.
 
God måndag på Er!
 
Kram


2 kommentarer:

Anna Stenberg sa...

Ah! Man blir ju helt lycklig av mysigaste adventsljusen! Kram Anna

Anonym sa...

Sitter nu i ett varmt Turkiet �� men ser redan framemot ett besök i din underbara butik innan advent��köpte den fina stål stjärnan till mig själv och väninnan som var med/ Madeleine