onsdag 28 augusti 2013

Nya varor och lite Peace...

 
Glimt mellan matrum och en populär läshörna i vårt sk bibliotek/kontor...
 
 
God Morgon
 denna sista onsdag i augusti!
 
 
Sommaren som aldrig ville ta slut fortsätter ännu en dag och det är bara att tacka och ta emot.
 
I butiken är det dock som att fira julafton var och varannan dag nu när det anländer så många fantastiskt fina leveranser från Formex mässan.
 
Igår kom marockansk sändning och inte bara jag (tack och lov!) blir som ett barn på julafton!
 
På eftermiddagen var jag hemma och fotade några av nyheterna eftersom en del av det ska in i nätbutiken.
 
På denna bild skymtar en fin Peace väska som är ny.
 
Runt hörnet (vid schäslongen) och inte i bild står ett underbart nytt marockanskt brickbord...tror inte jag har hjärta att lämna det ifrån mig, men som tur är har jag fler att sälja))!
Silverbricka på svart stativ...
Vackert vackert...
 
Bilder kommer så fort det hinns med.
 
Ha en fin solig dag!
 
Kram

Inga kommentarer: