torsdag 27 september 2012

Golden After Work


I like,
min nya höstiga kavaj med detaljerna på armbågarna.
 
 
Godkväll
 
 
Här har jag för en stund och en stor kopp te sedan precis kommit hem.
Ikväll var det Golden After Work på Gröna Hästen i Laholm där det skulle presenteras vilka som var nominerade i bla Årets Köpman, - som jag fick den fantastiska äran att vara nominerad i och sedan också vinna i fjorl!!!
Det är faktiskt grejer det måste jag säga.
En gigantisk ära!
Jag menar tänk alla duktiga driftiga människor och så får man vara med på ett hörn!
Hedrande.
 
Stort lycka till alla nya nominerade i bla Årets Företag, Årets Kvinnliga Entreprenör, Årets Profil mm
 
Tog på min nya kavaj när vi skulle dit.
Man kan ju i alla fall försöka se lite "businessaktig" ut...*haha*, fast att jag egentligen har jord under naglarna för det mesta. Eller som idag efter att ha gjort begravning hela dagen ha så där mosigt skrapiga fingrar, som det blir av att vara blöt hela tiden.
 

 
När vi stänger och låser för dagen har vi inte mindre än 7 (ibland fler) portar/dörrar att låsa.
Det är en del lås...
 
 
Och kolla vilken skönhet till lampa vi hängde upp i affären idag!
En ljuvlig läckerbit från Watt & Veke.
 
Både vacker och elegant...

 
Må bäst!
Och tack för att ni kikar in!
 
Kram!


9 kommentarer:

Malin`s Diner sa...

Jättesnygg kavaj och tjej!

Kram Malin

Karin A sa...

Så fin du är i kavajen - ser absolut business ut. :) Vilken härlig lampa du bjuder på. Kram!

Casa of Mia sa...

Kavajen är så snygg, kram

Viola sa...

Snygg kavaj, snygg kvinna och snygg lampa :))) ha en skön helg, kram

Källeboda lantliv sa...

Finaste tjejen .. Du ser alltid fräsch ut på dina bilder .. Ja snygg kavaj ! Jag inhandlade mig en också häromdagen på kappahl faktiskt .. Tänkte vara lite klassisk också .. Men får bli jeans till .. Vilka snygga stövletter .. Var kommer dom ifrån ? Gillar fräcka kor ... Härliga höstbilder du bjuder på .. Ha det gott ! Kram jeanette

Källeboda lantliv sa...

Skor.. Ska det stå såklart .. Hi hi .. Kram jeanette

Marie sa...

Superfin Kavaj! Vilket märke och var har du köpt den?!

Anonym sa...

Gillar också kavajen skarpt! Undrar förstås jag med var den kommer ifrån??

Tulipa sa...

Hej!

Kavajen är av märket OBJECT.

Mvh Mariette